Kliendi vajaduste ja ootuste kaardistamine on kõige olulisem osa müügiedus, et mõista, kuidas, miks ja millal klient ostab. Kaootilistele küsimustele saab anda ainult kaootilisi vastuseid ja selle infoga pole hiljem midagi peale hakata.
- Saates "Nimed müügitahvlil" on stuudios Silver Rooger, Kerli Vau ja Urmas Kamdron. Foto: Äripäev
Kas sinu tiimil on konkreetsed küsimused kirjas? Kas neile on ka võimalikud vastused läbi mõeldud? Kas need küsimused on loogilises järjekorras?
Külas on Kerli Vau, aastases ambitsiooniprogrammis osaleja ja müügipraktik.
Saatega "Nimed müügitahvlil" on stuudios Urmas Kamdron ja Silver Rooger.
Kuulake saadet siit:
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.