Just sellise küsimuse püstitab ligi paarkümmend aastat turundusmaailmas suuri tegusid teinud Seth Godin värskes raamatus "See on turundus".
- Kuidas turundada nii, et silma paista? Foto: Unsplash
Ja seda igati õigustatult. Paneb ju osav turundus meid ikka ja jälle ostma midagi, millest me muidu tuimalt mööda vaataksime.
Millised on turunduse väljakutsed ja perspektiivid ning kas turundus on saatanast, arutavad raadiosaates "Juhtimislabor" Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ja Tallink Grupi digianalüütika äriarenduse juht Andrus Kiisküla. Saadet juhib Bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert.
"Juhtimislaborit" saab järelkuulata
siit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.