Oleme veendunud, et kui klient on meie toodetest juba korra kuulnud ja isegi ostu sooritanud, siis tal on lihtne järgmist ostu teha. Kas see ikka on nii?
- Saadet "Nimed müügitahvlil" juhivad Urmas Kamdron ja Silver Rooger. Foto: Äripäev
Hoolimata sellest, et mitmed uuringud on tõestanud, et teie tänasele kliendile on kordades lihtsam müüa kui uuele kliendile, siis kummalgi juhul ei soorita enamik kliente ostu ilma teie panuseta. Milline on teie ettevõtte kliendi hoidmise ja lisamüügi strateegia? Kas kulutate turunduse raha selleks, et iga kuu uusi kliente leida? Jagame teiega levinumaid väärarvamusi, vigu ja nippe, kuidas oma kõige kallimat vara – klienti – hoida!
Saadet "Nimed müügitahvlil" juhivad Silver Rooger ja Urmas Kamdron Dominate Sales OÜ müügitreenerid.
Saadet toetab Dominate Sales.
Kuulake saadet siit:
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”