Kui ettevõte satub raskustesse, siis esimese asjana tuleb juhtkonnal vaadata peeglisse ja tunnistada tehtud vigu, soovitab eelmise majanduskriisi ajal keerulisse olukorda sattunud lao- ja veoteenuseid pakkuva ettevõtte Nordnet juht Madis Laansalu.
- Madis Laansalu. Foto: Raul Mee
Milliseid samme Nordnet kriisist väljumiseks astus ja mis olid olulised õppetunnid, sellest rääkis Laansalu esmaspäeval Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Tema sõnul oli eelmise kriisi ajal saneerimismenetlus Eestis väga uus asi ja kui Nordnet otsustas selle kasuks, siis suhtusid partnerid ning konkurendid Nordneti kui pidalitõbisesse, kellest tuleb eemale hoida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi Haapsalu Uksetehase nime järgi võiks arvata, et tegemist on uksetootjaga, siis tegelikult valmistatakse Haapsalu külje all Uuemõisas ka aknaid. Ettevõte on keerulised ajad edukalt üle elanud ja tänavu plaanib avada esindussalongi ka Tartus.