Neljapäevases hommikuprogrammis rääkisime digiturunduse eksperdi Timo Porvaliga sellest, kuhu on mõtet kitsastel aegadel oma turunduseelarve investeerida ja millised on digiturunduse arengusuunad.
- Digiturunduse ekspert Timo Porval rääkis hommikuprogrammis sellest, millised on kohad, kuhu turundusraha pannes see ka kõige suurema tõenäosusega tagasi tuleb. Foto: Raul Mee
Porval tõi välja, et kui vahepeal arvati, et tänapäeval enam pole turunduses e-maili ärisuunda vaja ning piisab Facebookist ja Instagramist, siis päris nii see pole. Porval märkis, et e-maili list on ettevõtte põhivara ning selle kaudu turundus on üks paremini raha sisse toovaid kanaleid.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.