Neljapäevases hommikuprogrammis rääkisime digiturunduse eksperdi Timo Porvaliga sellest, kuhu on mõtet kitsastel aegadel oma turunduseelarve investeerida ja millised on digiturunduse arengusuunad.

- Digiturunduse ekspert Timo Porval rääkis hommikuprogrammis sellest, millised on kohad, kuhu turundusraha pannes see ka kõige suurema tõenäosusega tagasi tuleb. Foto: Raul Mee
Porval tõi välja, et kui vahepeal arvati, et tänapäeval enam pole turunduses e-maili ärisuunda vaja ning piisab Facebookist ja Instagramist, siis päris nii see pole. Porval märkis, et e-maili list on ettevõtte põhivara ning selle kaudu turundus on üks paremini raha sisse toovaid kanaleid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.