• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 20.07.20, 15:46

Piirangud survestavad kord autoga sõitma, kord puhkama

Heas tahtes ja üllal eesmärgil tehtud piirangutel on tihti varjukülg, mis ei lase inimestel ise mõelda ja otsustada ning halvab konkurentsi, võtsid Äripäeva ajakirjanikud kokku eelmise nädala uudised saates "Äripäev eetris".
Parkimiskohtade miinimumarvu kehtestamine toob kaasa kõrgema korteri hinna, kuna need tuleb kinni maksta ka neil, kes kohta ei soovi. Näiteks ei pruugi kinnisvaraarendajatel olla südalinnas parkimiskohti kellelegi müüa või siis seisavad need tühjalt, rääkis uue parkimisnormi kohta arhitekt ja rattaliikluse korraldamise ekspert Tõnis Savi eelmisel nädalal. Sellel teemal rääkisime ka saates "Äripäev eetris".
  • Parkimiskohtade miinimumarvu kehtestamine toob kaasa kõrgema korteri hinna, kuna need tuleb kinni maksta ka neil, kes kohta ei soovi. Näiteks ei pruugi kinnisvaraarendajatel olla südalinnas parkimiskohti kellelegi müüa või siis seisavad need tühjalt, rääkis uue parkimisnormi kohta arhitekt ja rattaliikluse korraldamise ekspert Tõnis Savi eelmisel nädalal. Sellel teemal rääkisime ka saates "Äripäev eetris". Foto: Liis Treimann
Heaks näiteks on kaks teemat: Euroopa Liidu transpordireform, mis kaitseb veofirmade sõitjate õigusi, kuid teistpidi moonutab turgu ehk paneb ääremaadel olevad firmad raskesse seisu, sealhulgas ka Eesti vedajad. Teine näide on Tallinna parkimisnormid, mistõttu ei või kinnisvaraarendaja ise võtta riski, kui palju parkimiskohti tasuks teha, ning survestab inimesi autoga liiklema.

Seotud lood

Suur lugu
  • 16.07.20, 06:00
Arendajaid ahistav parkimiskohtade nõue muutub ootamatus suunas
Kinnisvaraarendajaid ahistavad nõuded, mis panevad Tallinna linnas paika, kui palju tuleb uue kortermaja juurde parkimiskohti rajada, saavad kauaoodatud muudatuse. Leevenemise asemel terendab aga rohkemgi ettekirjutisi ning üks oluline muudatus kergitab korterite hinda.
Uudised
  • 20.07.20, 09:15
Euroopa Liidu ülemkogul jõuti kasina nelikuga vahekompromissini
Kasinaks nelikuks ristitud Austria, Rootsi, Taani ja Hollandi valitsuse surve ülemkogul on kandnud vilja, kuna uue kokkuleppe kohaselt vähendatakse taaskäivitusfondi otsetoetuste mahtu 110 miljardi euro võrra.
Uudised
  • 17.07.20, 06:00
Tormiline kinnisvaraarendus tekitab Tallinna lähivallas probleeme
Eesti üks kiiremini kasvav omavalitsus Rae vald on tormilise kinnisvaraarendusega kaasnenud probleemide tõttu seadnud arendajatele suured kohustused, mis on tekitanud kahtlusi vallavõimu erapoolikuses ning teatud arendajate eelistamises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele