Lavajuttude saates kõlab sedapuhku näitleja ja hääletehnika koolitaja Maarja Miti ettekanne juuni alguses toimunud Teeninduskonverentsilt.
- Teenindajad on tihti sunnitud päevast päeva kasutama standardtekste ehk kordama ühte ja sama juttu nagu papagoi. Hääletreener Maarja Mitt mõtiskles Teeninduskonverentsil selle üle, kuidas sealjuures säilitada oma kõnes siirus. Foto: AFP/Scanpix
Kui esitlus pealkirjaga "Sinu hääl ütleb rohkem kui tuhat sõna" oli mõeldud eelkõige teenindussektori inimestele, siis mõtteteri hääle omadustest ja eripäradest leiab igaüks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.