Kriisides sageli alahinnatakse tekkinud võimalusi ja paljud head ideed pannakse kahjuks riiulile seisma, räägitakse tänases "Sisuturundussaates".
- Kroonaviiruse levikust põhjustatud kriis pakub ettevõtetele ka kasvuvõimalusi. Foto: SIPA/Scanpix
Kriisis kasvamise meistriklassi - see on uudse lähenemisega praktiline programm, mille käigus omandatakse teadmised toodete ja teenuste positsioneerimisest kuni turunduse automatiseerimiseni. Meistriklassi läbinud ettevõtetel valmib mentorite ja koolitajatega toel ning lõppklientide tagasiside põhjal tugev ja vettpidav tegevusplaan, millega teenus või toode edukalt turule tuua.
Saates on külas programmi partneri ning strateegilise innovatsiooniagentuuri Quantitas asutaja Kaarel Oja ning teenusedisainer Jana Kukk.
Oja sõnul alahinnatakse kriisides tekkinud võimalusi ning hirm ebaõnnestumise ees paneb paljud lootustandvad tooted ja teenused riiulile oma aega ootama. „Kriisid tekitavad palju määramatust aga avavad uksi julgetele, kes ei karda turbulentseid aegu raisku lasta, vaid soovivad jõuliselt kasvada. Uus meistriklass on mõeldud ettevõtjatele, kes kriisi möödumist oodates piduripedaali ei talla, vaid tahavad gaasi põhja vajutada ning edasi liikuda,“ selgitas Oja.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:
Kuidas kriisis kasvada? Meistriklass õpetab
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.