Kas teadsite, et Eesti on tootnud suurusjärkude võrra rohkem vormeleid kui Ferrari? Aga seda, et juba 1970. aastal valmis Tallinnas hübriidauto lootusega hakata selliseid siinmail tootma?
- Estonia vormelid vabrikus reas Foto: Margus-Hans Kuuse kogu
Eestis pole kunagi valmistatud seeriaviisiliselt sõiduautosid, küll aga hulgaliselt eriotstarbelisi sõidukeid. Ühtlasi on siin sündinud ja surnud mitu projekti, mis panevad mõtlema – olnuks vaid rohkem õnne ja õnnestumist ... Rääkimata kohalikest osavnäppudest, kes on suutnud pehmelt öeldes piiratud võimaluste juures ehitada käsitööna ainulaadseid neljarattalisi.
Kõigest sellest vesteldakse seekordses „Autojuttude“ saates. Karl-Eduard Salumäe külaline on MOMU mootorispordimuuseumi looja ning Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat, kes suudab rääkida peast väga paljust sellest, mida Eesti autonduse ajalugu sisaldab.
Kuula saadet siit:
Eestis on tehtud hulganisti vormeleid ja isegi hübriidauto
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.