„Nimed müügitahvlil“ saates räägivad Kaspar Kuntor ja Silver Rooger Dominate Salesist sellest, kuidas jõuda toimiva lähenemiseni, mis toob stabiilset tulemust? Miks lisaks tulemusmõõdikule tasub ka kriitilisi müügitegevusi mõõta?

- Saadet "Nimed müügitahvlil" juhivad Kaspar Kuntor ja Silver Rooger. Foto: Dominate Sales
Saatejuhid jagavad elulisi näiteid, kuidas ettevõtted, kes juhivad neid tegevusi tagavad piisavas arvus täitmise, loovad ka kordades paremad eeldused tulemuste saavutamiseks! Vaadatakse üle 3 müügijuhtimise sammast, mis aitavad müügimeeskonnal püsivalt kõrget tulemust luua.
Räägitakse ka töötajate uskumusest tootesse ning sellest, kuidas seda parandada ja mis juhtub, kui seda ei parandata? Eriti väärtuslik kuulamine on see neile, kes tahavad luua paremat süsteemi või pole olemasoleva olukorraga rahul.

- Müügijuhtimise sambad Foto: Dominate Sales
Saadet toetab Dominate Sales.
Kuula saadet siit:
Kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.