Carlsbergi kogemus: ostujuhtimisel tuleb mõõta rohkemat kui hinda
"Lavajuttude" saates meenutame detsembris toimunud ostujuhtimise konverentsi, kus otsiti vastuseid küsimustele, mis tagab ostujuhtimise edukuse ja kuidas seda mõõta.
Maailma ühe edukaima õlletootja Carlsbergi kogemust jagas aastaid tarneahela juhina töötanud Joonas Lahe. Foto: Reuters/Scanpix
Saates kõlab maailma ühe suurima õlletootja Carlsbergi näide sellest, milliseid mõõdikuid kasutab Taani suurtootja ettevõtte efektiivsemaks majandamiseks. Sellest räägib aastaid Carlsberg Groupi tarneahela juhina töötanud Joonas Lahe.
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.