Mida kujutab endast külalisjuhi ehk interimi teenus ja millistele ettevõtetele see võiks sobida, räägivad Äripäeva raadiosaates turundusteenust pakkuva ettevõtte Külalisjuht asutajad Liina Kukk ja Liina Kähri.
- Ettevõtte Külalisjuht asutajad Liina Kähri (vasakul) ja Liina Kukk (paremal) ning Smarten Logisticsi tegevjuht Mark Paves. Foto: Äripäev
Turundus on ettevõtetes tihtilugu teisejärguline – sellele ei jagu aega, on tekkinud seisak ja ideepuudus. Jutuks tuleb, milliste töölõikudega külalisturundusjuht sellistel juhtudel abiks saab olla ning mis on vahe külalisjuhil, konsultandil ja agentuuri esindajal. Et Külalisjuhil on plaanis laieneda ja otsitakse tiimi liikmeid juurde, räägivad saatekülalised ka, mida seesugune töötamise vorm külalisjuhilt endalt nõuab.
Smarten Logisticsi tegevjuht Mark Paves avab Külalisjuhi teenuse kasutajana kliendi vaadet – miks nad interimi otsustasid kasutada, kuidas külalisjuhi liitumine meeskonnaga on sujunud ja kuidas ettevõte sellest võidab.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Külalisjuht: kõige enam maadeldakse turunduses ideepuudusega
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.