Kui juht asub probleemi lahendama, hakkab kuklas automaatselt üks hääl jutustama. Igale probleemile lahendust pakkuv elukogemus ei lase aga tervikpilti näha, ja nii ei tule otsused sugugi neutraalselt pinnalt, ütleb coach Mae Layrer.
Iga otsuse aluseks on faktid ja infot tuleb struktureerida nii, et juhi aju seda hoomata suudaks ega mürasse upuks. „Olen välja töötanud mudeli, mis aitab arvamused ja hinnangud faktide kirjeldamisest välja jätta. Sama oluline on ka otsuse kommunikeerimise viis, et see kuulajateni viia,“ lisab Mae.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Riigi majanduses on struktuurseid probleeme ning ettevõtjad peavad ellujäämiseks muudkui otsima uusi lahendusi ja kuluefektiivsust, ütles Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak.