Parimad digipärlid tippudelt ehk nipid keeruliste probleemide lahendamiseks
Äripäeva raadio digitaliseerimisele ja selle võimalustele keskendunud saatesarja "Fookuses tark tööstus" värskes osas tuleb juttu keeruliste probleemide lihtsatest lahendustest, eeskujude salarelvadest ning headest abimeestest digitaliseerimisel.
Värskes saates "Fookuses tark tööstus" kuuleb termopuidutootja Thermory kogemust teadlaste töö kasutamisest äriettevõttes ja selle õppetundidest. Foto: Andras Kralla
Nimelt võtame kokku kevadhooaja saated ja toome kuulajateni neli kildu kuulajate lemmiksaadetest. Sõna saavad näiteks Graanul Investi juhatuse liige Jaano Haidla, Suckõrsi partner Sander Õun, Timbeco digitaliseerimisprojektide juht Karl Kerdt, Thermory turundusjuht Andres Kangur ja digitaliseerimise meistriklassi võitnud tellimustootmisettevõte Interconnect Product Assembly arendus-personalijuht Regina Erm ja kvaliteedijuht Tanel Kivimäe.
Värskes Äripäeva raadio tööstuste digitaliseerimise saatesarjas "Fookuses tark tööstus" teeme sel korral juttu nelja Eesti idufirmaga, mis tööstusettevõtetel raha ja aega aitavad kokku hoida. Saatest selgub, kui palju jääb tööstusettevõtetel oma tegevusi ja seadmeid mitte jälgides saamata ning millist uskumatut raiskamist tootmisseadmete ja töökorralduse jälgimiseta saab.
Eesti üks moodsamaid ja enam digilahendusi kasutav tööstusvaldkond on puidutööstus. Värskes saates "Fookuses tark tööstus" räägitaksegi, miks tasub digitaliseerida ja mis on selle tulemus, kahe selles sektoris tegutseva ettevõtte esindajat.
Eesti ettevõtetele pakuvad äri uuele tasemele viimiseks võimalusi nii kosmos, tuumauuringud kui mitmed muud rahvusvahelised koostööprojektid. Teeme värskes Äripäeva Raadio saates "Fookuses tark tööstus" pikemalt juttu koostööst Euroopa Kosmoseagentuuri ja tuumauuringute keskuse CERN võimalustest ning oma kogemust kosmosest ärivõimaluste leidmisest jagab Proekspert.
Digitaliseerimise saatesarja "Fookuses tark tööstus" seekordses osas räägime digitaliseerimisel kiiremaid ja otsustavamaid samme teha aitavast formaadist ehk digitaliseerimise meistriklassist. Selles digitaliseeritakse kolme kuu jooksul ettevõtte kriitilisim protsess, saadakse juhendust mentorilt ning läbitakse töötube.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.