Turunduses peab sarnaselt investeerimisega riske hajutama ehk kasutama tavapärast praktikat, mille tõttu kaup riiulilt ära ostetakse, kuid 10–20% eelarvest tuleks suunata eksperimenteerimisele, selgus saates „Lavajutud“.
- Outfunneli juht Andrus Purde Foto: Raul Mee
Niisuguse mõtteni jõudis pikaajalise turunduskogemusega Outfunneli asutaja Andrus Purde pärast seda, kui oli ise suunanud raha indeksifondidesse, ent samal ajal teenisid tema sõbrad suurt tootlust Baltika ja Hansapanga aktsiatega. „Mina olin oma siukse nagu seitsmeprotsendilise tootlusega üsna õnnetu,“ lausus Purde.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.