Noored juhid tunnevad oma klienti antropoloogide tõttu paremini ja uurijate kasutamine on andnud tugeva turueelise, rääkis Tallinna Ülikooli lektor Joonas Plaan saates „Eetris on Tallinna Ülikool“.
- Tallinna Ülikooli lektor Joonas Plaan. Foto: Erakogu
Ta tõi näiteks iduettevõtte Veriff, mis on kasutanud algusest peale antropolooge. Tema hinnangul väärtustab ka juhtkond aina enam uurijate kogutud informatsiooni.
Plaani sõnul võiks antropoloog tänases kiiresti muutuvas ühiskonnas ja turusituatsioonis anda paljudele ettevõtetele turueelise.
Saates kuulete veel lähemalt, mida antropoloogia endast kujutab, millega antropoloogid tegelevad, miks on ettevõtted palganud antropolooge ja miks peaksid nii suurettevõtted kui ka idufirmad võtma tööle antropolooge.
Saadet juhib Anete Hela Pulk.
Kuula saadet siit:
Inimeste uurija: noortel juhtidel on oluline konkurentsieelis
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.