Noored juhid tunnevad oma klienti antropoloogide tõttu paremini ja uurijate kasutamine on andnud tugeva turueelise, rääkis Tallinna Ülikooli lektor Joonas Plaan saates „Eetris on Tallinna Ülikool“.
- Tallinna Ülikooli lektor Joonas Plaan. Foto: Erakogu
Ta tõi näiteks iduettevõtte Veriff, mis on kasutanud algusest peale antropolooge. Tema hinnangul väärtustab ka juhtkond aina enam uurijate kogutud informatsiooni.
Plaani sõnul võiks antropoloog tänases kiiresti muutuvas ühiskonnas ja turusituatsioonis anda paljudele ettevõtetele turueelise.
Saates kuulete veel lähemalt, mida antropoloogia endast kujutab, millega antropoloogid tegelevad, miks on ettevõtted palganud antropolooge ja miks peaksid nii suurettevõtted kui ka idufirmad võtma tööle antropolooge.
Saadet juhib Anete Hela Pulk.
Kuula saadet siit:
Inimeste uurija: noortel juhtidel on oluline konkurentsieelis
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.