Inimesed on valmis sisu eest maksma, takistuseks saab pigem aeg
Suur osa inimesi on täna valmis sisu eest maksma ning klienti maksma saada ei ole keeruline, märkis Ekspress Meedia IT-juht ja EBSi digiturunduse õppejõud Ivar Krustok.
Hea sisu tarbimiseks ei pruugi inimestel lihtsalt aega olla, märkis Ekspress Meedia IT-juht ja EBSi digiturunduse õppejõud Ivar Krustok. Foto: Raul Mee
Krustoki sõnul ei lahku kliendid mitte peamiselt hinna tõttu vaid seepärast, et sisu ei jõuta ära tarbida. Reaalsuses on inimesel aeg ära jaotatud ning isegi väga hea sisu tarbimisel võib aeg tihti takistuseks saada, märkis ta.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.