Äripäeva reklaamimüügi TOPi võitnud Postimees Grupi juht Toomas Tiivel rääkis, et väljaande digitellimuste müük on järjepidevalt üle 50% aastas kasvanud ja trend jätkub. Samas ei jõua reklaamikäive sama hooga järgi, kuna Facebooki käes on endiselt igast meediamajast suurem osa reklaamiturust.
- Postimees Grupi juht Toomas Tiivel. Foto: Eiko Kink
Tiivel rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, millest Postimees Grupi 18,3 miljoni suurune reklaami netokäive koosneb ning millised on ettevõtte reklaami ja digitellimuste kasvuprognoosid. Räägiti ka veebiajakirjanduse konkurentsiolukorrast ja võimalikest tulevikuarengutest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.