KUULA: Kuidas läbi sisuturunduse ettevõtte käivet kasvatada?
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Photopoindi turundusspetsialist Jürgen Veerme, kes on aastate jooksul teinud suurt tööd oma ettevõtte sisuturunduse ja SEOga. Saates tulebki juttu sisuturundusest ja kuidas selle läbi äritulemusi saada.
Saatejuht Priit Kallas ja Photopoindi turundusspetsialist Jürgen Veerme. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu ka tekstide tõlkimisest, konkurentsist ning eeltööst, mis ühe hea sisuturundusloo tegemiseks on tarvis teha. Vastuse saab ka küsimus, kuidas nad uuendavad vana avaldatud materjali ning kuidas nad mõõdavad sisuturunduslike tegevuste tulemuslikkust.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:
Kuidas läbi sisuturunduse ettevõtte käivet kasvatada?
Tundlikke kliendiandmeid omavad advokaadibürood on küberkurjategijate pidevas huviorbiidis, mistõttu nõuab advokatuur, et küberturvalisus oleks tagatud kõrgeimal tasemel. Et nõuded saaksid täidetud ka päriselt ning ka töötajate teadlikkus tõstetud, on mõistlik kaasata oma ala spetsialistid, usub advokaadibüroo TARK juhtivpartner Tanel Tark.