"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Photopoindi turundusspetsialist Jürgen Veerme, kes on aastate jooksul teinud suurt tööd oma ettevõtte sisuturunduse ja SEOga. Saates tulebki juttu sisuturundusest ja kuidas selle läbi äritulemusi saada.
- Saatejuht Priit Kallas ja Photopoindi turundusspetsialist Jürgen Veerme. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu ka tekstide tõlkimisest, konkurentsist ning eeltööst, mis ühe hea sisuturundusloo tegemiseks on tarvis teha. Vastuse saab ka küsimus, kuidas nad uuendavad vana avaldatud materjali ning kuidas nad mõõdavad sisuturunduslike tegevuste tulemuslikkust.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:
Kuidas läbi sisuturunduse ettevõtte käivet kasvatada?
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.