Vaid üksainus negatiivne kasutajakogemus võib rikkuda kliendi ja brändi vahelise suhte, selgus saatest „Lavajutud“.
- Nortali teenusedisainer Pärt Ojamaa. Foto: Raul Mee
Nortali teenusedisainer Pärt Ojamaa rääkis, et PricewaterhouseCoopersi andmetel ligi kolmandik klientidest lõpetab brändiga suhte pärast ainsat negatiivset kasutajakogemust ning ligi 70% ei pöördu samale lehele tagasi peale halba kasutajakogemust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.