Lõuna-Korea autotööstus kuulub maailma suurimate ja kvaliteetseimate hulka, ehkki laiem avalikkus seda eriti ei teadvusta ning autoentusiastidki on sealt pärit neljarattalisi alles avastamas, nenditakse seekordsetes “Autojuttudes”.
- SsangYong Actyon Foto: order_242 / Wikipedia
Saates tuleb juttu sellest, kuidas lõunakorealased n-ö tegid autonduses jaapanlasi ehk muutusid naljanumbrist ülitõsiseks tegijaks. Muu hulgas proovitakse konkreetseid mudeleid välja tuues määratleda, millised ajaperioodid olid Lõuna-Korea autode kvaliteedis murrangulised.
Lisaks räägitakse sellestki, miks hoopis pisikest ja obskuurset autotootjat SsangYong võib pidada kõige lõunakorealikumaks brändiks, mitte Hyundaid või Kiat, mille kaudu Korea autotööstust ennekõike tuntakse.
Teemavalik on ajendatud tõigast, et Eesti aasta auto valimise 11-liikmeline žürii hääletas hiljuti selle tiitli võitjaks täiselektrilise Hyundai Ioniq 5. Saates kuuleb kõnelemas kolme žüriiliiget: ajakirja Tehnikamaailm peatoimetajat Tõnu Ojalat, tehnikaportaali Accelerista peatoimetajat Veli Valentin Rajasaart ning “Autojuttude” saatejuhti Karl-Eduard Salumäed.
Hyundaid ja Kiad on väga head, aga kõige lõunakorealikum automark on siiski …
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.