Hüpikfirmad ehk pop-up-ettevõtted võiks tuua vanalinna uut hingamist ja uusi sihtgruppe, rääkis Tallinna uus abilinnapea Joosep Vimm saates „Turismitund“.
- Tallinna vanalinn on koroonaviiruse levik ajal tugeva löögi alla sattunud. Foto: Liis Treimann
Räägime sellest, mida võiks tulevik tuua Tallinna ja vanalinna turismile. Saates on külas ka Ryan Jenkins, kes on kruiisituristidele linnatuure korraldavate ettevõtte Den Eesti ja Waypoint Tallinn tegevjuht. Arutleme, kuidas kujundada ümber vanalinna ettevõtluskeskkonda, et see oleks välis- ja siseturistidele atraktiivne külastuspaik. Samuti räägime, kuidas hajutada linnas kruiisituriste ja mida peale vanalinna veel Tallinnas külalistele näitama peaks. Saate teises pooles räägivad külalised, miks nad turismimaksu ei poolda, ja arutlevad restoranide käibemaksu alandamise küsimuse üle.
Seotud lood
Kriisi mõju leevendamiseks otsustas Tallinna linnavalitsus aprilli lõpuni jätkata 80protsendilist üürisoodustust linna äripindu kasutavatele toitlustajatele, kaubandus- ja teenindusettevõtetele ning ööklubide omanikele.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.