Millised trendid valitsevad äri- ja reklaamkingituste maailmas, räägib Äripäeva raadio sisuturundussaates 17 aastat valdkonnas tegutsenud Marina Gutel-Reile, ärikingitusi pakkuva ettevõtte Stillabunt tegevjuht.
- Ka pastakatel ja tassidel on reklaamkingitusena endiselt oma aeg ja koht. Foto: Panthermedia/Scanpix
Lisaks sellele, milliseid ettevõtte väärtusi peegeldavaid ja praktilisi lahendusi oma töötajatele või partneritele kingitusena annab teha, räägime ka, kust Stillabunti tooted pärinevad. Selgub, et ka Eesti väiketootjad pääsevad löögile.
Tellija vaatest teeme selgeks, milline näeb välja koostöö ärikingituste pakkujaga, kui kaua peaks aega varuma, et jõuda ideest teostuseni, ja milliseid vigu tasub vältida.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Pastapliiatseid ja kruuse ei tasu ärikingitusena alahinnata
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.