Millised trendid valitsevad äri- ja reklaamkingituste maailmas, räägib Äripäeva raadio sisuturundussaates 17 aastat valdkonnas tegutsenud Marina Gutel-Reile, ärikingitusi pakkuva ettevõtte Stillabunt tegevjuht.
![Ka pastakatel ja tassidel on reklaamkingitusena endiselt oma aeg ja koht.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=b326c9d3-c8a4-5733-9e88-f2f1f07f591e&width=3840&q=70)
- Ka pastakatel ja tassidel on reklaamkingitusena endiselt oma aeg ja koht. Foto: Panthermedia/Scanpix
Lisaks sellele, milliseid ettevõtte väärtusi peegeldavaid ja praktilisi lahendusi oma töötajatele või partneritele kingitusena annab teha, räägime ka, kust Stillabunti tooted pärinevad. Selgub, et ka Eesti väiketootjad pääsevad löögile.
Tellija vaatest teeme selgeks, milline näeb välja koostöö ärikingituste pakkujaga, kui kaua peaks aega varuma, et jõuda ideest teostuseni, ja milliseid vigu tasub vältida.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Pastapliiatseid ja kruuse ei tasu ärikingitusena alahinnata
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti heaolu kasvu takistab vohav bürokraatia, napp ambitsioon ning ohjeldamatult paisunud riigi kulutused – nii arvavad 5. märtsil toimuval majanduskonverentsil
“Tuulelohe lend 2025” esinevad tippjuhid ja ettevõtjad.