Eestlase ausus võib osutuda eksporti tehes hoopis miinuseks, selgus saatest „Äripäeva fookuses“.

- D’Difference’i brändijuht Carmen Kibur (vasakul) ning JOIKi tegevjuht ja omanik Eva-Maria Õunapuu. Foto: Äripäev
„Kui ma vaatan, siis nii palju on võimalik saavutada sellega, kui sa müüd üle. Sellesmõttes, et hype’id, teed brändist midagi nagu meeletult suurt,“ rääkis Chemi Pharmi brändi D’Difference’i juht Carmen Kibur.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas kasvatada oma e-poe müüki kiiresti ja minimaalse kuluga? Respo Haagised, sõiduautode järelhaagiste valdkonna turuliider, tõi 2025. aasta alguses oma äriklientidele välja uue ostuvõimaluse – Hoovi ärikliendi järelmaksu makselingi. Juba aasta esimeses kvartalis moodustas Hoovi järelmaksuga tehtud müük 15% kogu Eesti e-poe müügist, mis näitab, et oma äriklientidele paindlike maksevõimaluste pakkumine suurendab märkimisväärselt ostuvalmidust ning kasvatab kogumüüki.