Eestlase ausus võib osutuda eksporti tehes hoopis miinuseks, selgus saatest „Äripäeva fookuses“.

- D’Difference’i brändijuht Carmen Kibur (vasakul) ning JOIKi tegevjuht ja omanik Eva-Maria Õunapuu.
- Foto: Äripäev
„Kui ma vaatan, siis nii palju on võimalik saavutada sellega, kui sa müüd üle. Sellesmõttes, et hype’id, teed brändist midagi nagu meeletult suurt,“ rääkis Chemi Pharmi brändi D’Difference’i juht Carmen Kibur.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva noortele seatakse tihtilugu kõrged ootused – tuleb olla kiire õppija, kohanemisvõimeline ning tark ajakasutaja. Kui sellele lisada siht saavutada edu nii õpingutes kui ka tippspordis, tekib valem, mida vähesed suudavad tasakaalustada. Just seda kombinatsiooni nimetatakse kaheseks karjääriks, mis on tänapäeva üheks arengusuunaks noorsportlaste karjääri kujundamisel.