Eestlase ausus võib osutuda eksporti tehes hoopis miinuseks, selgus saatest „Äripäeva fookuses“.

- D’Difference’i brändijuht Carmen Kibur (vasakul) ning JOIKi tegevjuht ja omanik Eva-Maria Õunapuu. Foto: Äripäev
„Kui ma vaatan, siis nii palju on võimalik saavutada sellega, kui sa müüd üle. Sellesmõttes, et hype’id, teed brändist midagi nagu meeletult suurt,“ rääkis Chemi Pharmi brändi D’Difference’i juht Carmen Kibur.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.