Kaheksa aasta pärast saab kord tunnis rongiga Häädemeestelt Tallinna
Kuhu tulevad Rail Balticu kohalikud peatused ja milline saab olema regionaalne rongiliiklus Rail Balticul, selgitas värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates Rail Baltic Estonia kohalike peatuste projektijuht Rauno Lee.
Regionaalrongi peatused hakkavad asuma Harjumaal, Raplamaal ja Pärnumaal. Foto: Andras Kralla
Räägime sellest, kui palju peatusi planeeritakse ja millistesse asukohtadesse, kuidas saavad peatused olema ühendatud asulatega ning kui sageli ja kui kiiresti hakkavad rongid sõitma.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:
Kaheksa aasta pärast saab kord tunnis rongiga Häädemeestelt Tallinna
Miks peetakse rööbastransporti kõige keskkonnasõbralikumaks transpordiliigiks ja kuidas eri transpordiliikide keskkonnamõju üldse võrrelda ja hinnata, selgitab Äripäeva raadio sisuturundussaates Rail Baltic Estonia keskkonnajuht Roland Müür.
Hololei: palju raha on eraldatud, vähe raha on kasutatud
„Veidikene nagu hakkame, mehed, minema. On teada, kui suur see on, aga kui suur see ikkagi on …“ kirjeldas Rail Baltic Estonia värske juht Anvar Salomets, miks on Baltimaade suurim taristuprojekt pikalt toppama jäänud.
Millal saab Rail Balticu raudteeühendus valmis ning kas sõda avaldab sellele mõju, räägib Äripäeva raadio sisuturundussaates Rail Baltic Estonia kommunikatsioonijuht Priit Pruul.
Rail Baltic Estonia kuulutas välja Eesti läbi aegade mahukaima ehitushanke Rail Baltica Ülemiste ühisterminali ja lähiala ehitamiseks, teatas ettevõte.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.