• OMX Baltic−0,21%272,41
  • OMX Riga−0,72%867,44
  • OMX Tallinn−0,31%1 736,95
  • OMX Vilnius−0,11%1 051,72
  • S&P 5000,00%5 712,69
  • DOW 300,00%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 100−0,12%8 174,78
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,28
  • OMX Baltic−0,21%272,41
  • OMX Riga−0,72%867,44
  • OMX Tallinn−0,31%1 736,95
  • OMX Vilnius−0,11%1 051,72
  • S&P 5000,00%5 712,69
  • DOW 300,00%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 100−0,12%8 174,78
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,28
  • 09.05.22, 17:10

Elisa Eesti erakliendiüksuse juht: ootused klienditeenindusele on ammu muutunud ebainimlikuks

Kliendid ootavad, et teenindajad oleksid eksperdid kõikide ettevõtte pakutud teenuste ja toodete osas, rääkis Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann.
Elisa Eesti erakliendiüksuse juhi Mailiis Ploomanni esinemine turunduskonverentsil Password 2022.
  • Elisa Eesti erakliendiüksuse juhi Mailiis Ploomanni esinemine turunduskonverentsil Password 2022. Foto: Raul Mee
„See ei ole võimalik. See on ebainimlik,“ lisas ta. Ploomann ütleski, et ootused klienditeenindusele on ammu muutunud juba ebainimlikuks. Samas rääkiski ta, et inimesed ei taha teha robotite tööd ning paljuski on praegust tööd võimalik automatiseerida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele