Elisa Eesti erakliendiüksuse juht: ootused klienditeenindusele on ammu muutunud ebainimlikuks
Kliendid ootavad, et teenindajad oleksid eksperdid kõikide ettevõtte pakutud teenuste ja toodete osas, rääkis Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann.
Elisa Eesti erakliendiüksuse juhi Mailiis Ploomanni esinemine turunduskonverentsil Password 2022. Foto: Raul Mee
„See ei ole võimalik. See on ebainimlik,“ lisas ta. Ploomann ütleski, et ootused klienditeenindusele on ammu muutunud juba ebainimlikuks. Samas rääkiski ta, et inimesed ei taha teha robotite tööd ning paljuski on praegust tööd võimalik automatiseerida.
Eestis on üle 23 000 korteriühistu, millest pooltel pole sõlmitud kindlustusleping, mis ühistu hallatavale hoonele tekkinud kahjud hüvitaks, rääkis Eesti Kindlustusseltside Liidu juhatuse liige Andres Piirsalu.