"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski, Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ning Luminori brändi ja Baltikumi turundusjuht Silja Aav, kellega tuleb juttu digiturunduse väljakutsetest.
- Priit Kallas, Annika Oja, Silja Aav ja Rivo Veski. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu ka e-poe olulisusest digiturunduses, omakanalitest ja influenceritest ning sellest, kuidas digikanalid mõjutavad brändi.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:
Digiturunduse väljakutsed ning enam tähelepanu vajavad tegevused
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.