Uute autode kallinemise tingivad üha vähem toorme kallinemine ja tarneraskused ning aina enam rohepööre, selgitas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat.
- Eestis leiduvad elektriautod. Foto pärineb ABB korraldatud e-mobiilsuse teemapäevalt. Foto: Liis Treimann
Sillat märkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et Euroopa Liit seab autotootjatele järjest karmimalt ette, kui suur võib olla kogutoodangu peale keskmine saastenäitaja, mis tähendab seda, et üha rohkem tuleb müüa elektriautosid ning vähem saab müüa sisepõlemismootoriga autosid. Häda on aga selles, et senise tehnoloogia juures särtsuauto soodsamaks ei muutu.
Seotud lood
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.