Uute autode kallinemise tingivad üha vähem toorme kallinemine ja tarneraskused ning aina enam rohepööre, selgitas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat.
- Eestis leiduvad elektriautod. Foto pärineb ABB korraldatud e-mobiilsuse teemapäevalt. Foto: Liis Treimann
Sillat märkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et Euroopa Liit seab autotootjatele järjest karmimalt ette, kui suur võib olla kogutoodangu peale keskmine saastenäitaja, mis tähendab seda, et üha rohkem tuleb müüa elektriautosid ning vähem saab müüa sisepõlemismootoriga autosid. Häda on aga selles, et senise tehnoloogia juures särtsuauto soodsamaks ei muutu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.