Go Traveli partnersuhete juht Age Põder rääkis, et kui inimene on praegu sattunud ärajäänud Lufthansa reisi otsa, ei tasu lennufirmalt kiireid lahendusi loota – kui pole aega oodata, tuleb ise tegutseda.
- Lufthansa on viimastel päevadel tühistanud kümneid lende ja jätnud inimesed lennujaamas abita. Foto: Andres Haabu
Põder selgitas, kuidas ärajäänud lennu korral käituda nii, et kindlustus hiljem kulud kataks, ning rääkis, mis juhul katavad kindlustusfirmad streigi tõttu ära jäänud lendudega seotud kulud. Samuti tõi ta välja, milliseid lennujaamu ja lennufirmasid tasub praegustel segastel aegadel kasutada ning kuidas reisibürood inimesi aidata saavad.
Seotud lood
Lufthansa tühistab sel suvel personalikriisi tõttu suure hulga lende. Tallinna lennujaama juhatuse liikme Katrin Hageli juttu mööda on see pandeemia-aja tagajärgi, kuid tasapisi saadakse neist probleemidest üle.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.