Rimi juht: osturalli pole veel läbi, kuid tarbija rahakott hakkab tühjaks saama
Rimi Eesti Foodi tegevdirektor Vaido Padumäe ei usu, et osturalli lõpp on juba kätte jõudnud, ta loodab, et hinnatõus aeglustub, sest tarbijad annavad juba märku, et rahakott hakkab tühjaks saama.
Rimi Eesti Foodi tegevdirektor Vaido Padumäe. Foto: Andres Haabu
Tarbijate taluvuspiiri kättejõudmist näitab Padumäe sõnul asjaolu, et kuigi praegu on jaekaubanduse käive veel eelmisest aastast suurem, siis müügimahud jäävad kogu sektoris juba eelmisele aastale alla.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.