Rimi juht: osturalli pole veel läbi, kuid tarbija rahakott hakkab tühjaks saama
Rimi Eesti Foodi tegevdirektor Vaido Padumäe ei usu, et osturalli lõpp on juba kätte jõudnud, ta loodab, et hinnatõus aeglustub, sest tarbijad annavad juba märku, et rahakott hakkab tühjaks saama.
Rimi Eesti Foodi tegevdirektor Vaido Padumäe. Foto: Andres Haabu
Tarbijate taluvuspiiri kättejõudmist näitab Padumäe sõnul asjaolu, et kuigi praegu on jaekaubanduse käive veel eelmisest aastast suurem, siis müügimahud jäävad kogu sektoris juba eelmisele aastale alla.
Ettevõtte müümine on omaniku jaoks kaalukas otsus, mis võib ette tulla vaid korra elus. See võib tähendada uue vabaduse algust – rohkem aega perele, vähem stressi ja võimalust pühenduda uutele projektidele ja väljakutsetele. Samas on müük strateegiline samm, mis nõuab läbimõeldud otsustamist. Millal on õige aeg oma ettevõte maha müüa? Millised märgid viitavad sellele, et võiksid seda võimalust kaaluda?