Kliendid on täna väga teadlikud ning ühel hetkel enam ei käida ega osteta kohtadest, mis jätkusuutlikkusele tähelepanu ei pööra. Ka tulevaste tööotsijate jaoks on kestlikkusega tegelemine oluline, rääkisid saates R-Kioski ja Caffeini brände esindava Reitan Convenience Estonia innovatsiooni- ja turundusvaldkonna juht Berit Heinmets ja arendus- ja haldusjuht Ingvar Põld.
- Reitan Convenience Estonia innovatsiooni- ja turundusvaldkonna juht Berit Heinmets ning arendus- ja haldusjuht Ingvar Põld. Foto: Reitan Convenience Estonia
"Ühel riigikantselei koosolekul üks ettevõtte esindaja küsis, kes selle kestlikkuse siis kinni maksab. Minu küsimus oli vastu, et kes selle kliendikaotuse ja tööjõupuuduse kinni maksab. Kui me selle teemaga ei tegele, siis kaotame üks hetk need inimesed," jagas Berit Heinmets saates enda kogemust.
Saatest selgub, kuidas, miks ja millal tulid Reitan Convenience Estonia lauale kestlikkuse teemad. Räägime toidu raiskamisest, pakenditest ja prügist, aga ka energiakasutusest ja jätkusuutlikust sortimendist. Näiteks on Caffeine esimene kohvikukett Baltikumis, mis pakub alates juunist ainult orgaanilist kohvi.
Lisaks tulevad jutuks erinevad algatatud projektid, ambitsioonikad eesmärgid ja inspireeriv koostöö teiste turuosalistega. Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula siit:
R-Kioski brändi esindaja kogemus – kestlikkus tõmbab ligi nii kliente kui töötajaid
Seotud lood
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.