Esmamulje Porschest ei pruugigi olla midagi erilist. Alles paari kuu järel või ülalpool 180kilomeetrist tunnikiirust võib ilmneda, kui hea see on.
- Porsche 911 Sport Classic Foto: Rossen Gargolov / Porsche
Nii nenditakse Äripäeva raadio autosaate seekordses episoodis, mis on pühendatud hiljuti börsile viidud Saksa sportautomargile. Aktsia analüüsi asemel keskendutakse siiski sellele, mis Porsche eriliseks teeb. Palju tuleb juttu Porsche selgrooks olevast mudelist 911.
Saatejuht Karl-Eduard Salumäe külaliseks on ettevõtja ja autoentusiast Peep Pihotalo, kes on omanud mitmeid seda marki autosid. “Porschel on peidetud anded,” ütleb Pihotalo oma kogemustest.
Porschedel on peidetud anded
Seotud lood
Iseseisvuse taastanud puruvaeses Eestis tegutsesid paljude Lääne automarkide esindused. Edasi viis toona üksnes siinsete kaupmeeste muljetavaldav leidlikkus ja visadus, töö esinduses oli aga pöörane, kinnitab 1992. aastast saati uute autode äris sees olnud Jussi Pärnpuu.
Räägitakse, et Mercedese võistlusautode konstruktori Rudolf Uhlenhauti saabumist Stuttgarti peakontorisse oli pikalt ette kuulda. Musklis mootori müdin pani sõrmed trükimasinatelt tõusma ning pilgu aknast välja pöörama.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”