Ilutoodete müüja: tarbijad otsivad rohkem soodushindu
Tarbijad kasutavad sooduskampaaniaid ära rohkem kui varem, ütlesid & beauty kaubamärgi alt tegutseva MG Beauty tegevjuht ja omanik Ave Ottesson ning müügi- ja arendusjuht Katrin Piirisalu.
MG Beauty meeskond, fotol vasakult teine ettevõtte omanik ja juht Ave Ottesson. Foto: MG Beauty Facebooki leht
Samas toonitasid Ottesson ja Piirisalu Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis kõlanud intervjuus, et tarbimismahu vähenemist ei ole veel täheldada.
“Peaksime igapäevaselt kasutatavaid asju paremini hoidma,” räägib saates “Juhtides tulevikku” tehnikaringlust korraldava Green Dice asutaja ja juht Argo Alaniit. “Elektroonikaseadmete tootmine on selline, mida ei lubataks enam Euroopas teha – keskkonnanõuded on meeletud ja me ei taluks näiteks elementide kaevandamist, see on ränk töö.“