Võib olla oled kuulnud ütlust "Ega vanale koerale uusi trikke ei õpeta!" ning seekordses saates arutleme, kuidas õppida paremini või uutmoodi müüma, samas kui vanad või valed harjumused on juba tugevalt juurdunud.
- Kas vana müügikoer on võimeline õppima uusi trikke? Foto: erakogu
"Nimed müügitahvlil" saates arutlevad selle üle Silver Rooger ja Andres Kiviselg Dominate Sales’ist, ning vastuse saavad küsimused:
• Mis on suurim arengut takistav tegur?
• Mida tähendab põhimõte, et inimesel on olemas kõik sisemised ressursid õnnestumiseks?
• Miks jäävad ilma hea süsteemita muutused ja tulemused saavutamata?
• Millest alustada ja millele keskenduda, et muutust ellu viia?
• Kuidas ühele konkreetsele asjale keskendumine võib Su tulemuslikkust mitmekordistada?
Saate lõpus avalikustavad Silver ja Andres kõikidele saate kuulajatele pühendatud pommuudise.
Head kuulamist ja edukaid müüke!
Kuula saadet siit:
Kas vana müügikoer on võimeline õppima uusi trikke?
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.