Hambaravis kihvatab hinnatõus, ent müügitulu jääb paigale
Hambaravi valdkonna juhtide küsitlusest selgub, et kiiret kasvu prognoositakse küll toote ja teenuse hinnale, kuid müügitulu sellest ei tõuse. Hambaravi pealt asutakse taas kokku hoidma, rääkis Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv tutvustab Äripäeva raadio hommikuprogrammis telekommunikatsiooni ja hambaravi ettevõtete aastaraporteid. Foto: Eiko Kink
“Patsiendid muutuvad ettevaatlikuks ja valivaks. Nagu üks arst ütles, siis selleks, et hambaid kasutada, peab ka süüa olema,” põhjendas Kõiv, miks müügitulu paigal püsib.
Üle-eelmise aasta lõpus Eestis esimese kaupluse avanud Leedu ehituspood Depo jõudis möödunud aastal müügituluga juba peaaegu Bauhausile järele, selgub ehitusmaterjalide müüjate konkurentsiraportist.
Energiaettevõtete megakasumid tuleb investeerida uutesse tootmisvõimsustesse, et lõpuks energiahind alla viia, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis KPMG energiasektori juht Sten Aan.
Seekordse Äripäeva TOPi teemaks on ehitusmaterjalide tootjate TOP. Stuudios TOPi tipu ettevõte, liimpuidust akna- ja uksekomponente tootva Barruse tegevjuht Martti Kork ja KPMG audititeenuste juht Indrek Alliksaar. Saatejuht on Sigrid Kõiv.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.