Hanza Balti juht: teeme uue hinnakirja klientidele iga kuu
"Eelnevatel aastatel sai hinnakirja uuendatud kord aastas. Aga sel kevadel tuli klientidele selgeks teha, et hinnakiri tuleb iga kuu üle vaadata," kirjeldas Hanza Mechanicsi värske Balti klastri juht Liivar Kongi keerulist aastat.
Hanza Mechanicsi Tartu tootmine. Foto: Kristjan Teedema, Tartu Postimees/Scanpix
Tema sõnul on selline igakuine hindade ülevaatamine midagi täiesti uut. "Eks kliendid ja meie peame õppima olukorrale vastavalt käituma," rääkis Kongi. Teisalt on läinud Hanzal sel aastal vaatamata olukorrale väga hästi.
Tööstusettevõtted tootsid septembris püsivhindades 7,5% vähem toodangut kui aasta tagasi. Toodang suurenes kolmest sektorist energeetikas, teatas statistikaamet.
Masina- ja metallitööstuse Hanza Mechanics Balti klastri juhi kohalt lahkuv Emöke Sogenbits rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et otsib palju väiksemat ja tagasihoidlikumat rolli ning on aeg juhi koht üle anda noorematele.
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.