Igal nädalal sooduskampaaniate tegemine samadele toodetele on keelatud, sest allahindlus peab näitama viimase 30 päeva madalaimat hinda, selgitas tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ameti ettevõtlusosakonna juhataja Ulrika Paavle saates „Triniti eetris“.
- Allahindlus peab näitama viimase 30 päeva madalaimat hinda, selgus saates "Triniti eetris". Foto: Liis Treimann
Räägime saates õigusküsimustest kaubanduses ning täpsemalt sooduskampaaniatega seotud muredest. Juttu tuleb sellest, kuidas sooduskampaaniate ajal hindu õigesti kuvada ja mida peab teadma arvustuste kasutamisel toote reklaamis.
Räägime ka tarbijakaitse rollist sooduskampaaniate järelevalve tegemisel, mistõttu on stuudios tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ameti ettevõtlusosakonna juhataja Ulrika Paavle. Samuti on stuudios Triniti advokaat Maarja Lehemets ja vandeadvokaat Karmen Turk. Saadet juhib Gregor Alaküla.
Mida peab kaupmees tegema, et mitte tarbijakaitse hambusse sattuda?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.