Igal nädalal sooduskampaaniate tegemine samadele toodetele on keelatud, sest allahindlus peab näitama viimase 30 päeva madalaimat hinda, selgitas tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ameti ettevõtlusosakonna juhataja Ulrika Paavle saates „Triniti eetris“.

- Allahindlus peab näitama viimase 30 päeva madalaimat hinda, selgus saates "Triniti eetris". Foto: Liis Treimann
Räägime saates õigusküsimustest kaubanduses ning täpsemalt sooduskampaaniatega seotud muredest. Juttu tuleb sellest, kuidas sooduskampaaniate ajal hindu õigesti kuvada ja mida peab teadma arvustuste kasutamisel toote reklaamis.
Räägime ka tarbijakaitse rollist sooduskampaaniate järelevalve tegemisel, mistõttu on stuudios tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ameti ettevõtlusosakonna juhataja Ulrika Paavle. Samuti on stuudios Triniti advokaat Maarja Lehemets ja vandeadvokaat Karmen Turk. Saadet juhib Gregor Alaküla.
Mida peab kaupmees tegema, et mitte tarbijakaitse hambusse sattuda?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.