Saates "Eetris on turundusuudised" tuleb juttu avaliku sektori turundamisest ning sellest, kuidas mõõta avaliku sektori kampaaniaid. Selleks oleme saatesse kutsunud loovagentuuri Salama juhi Madis Otsa, TalTechi turunduse valdkonna lektori Rein Riisalu ning politsei- ja piirivalveameti kommunikatsioonispetsialisti Kairi Kreegi.
- Saatejuht Keit Ausner, Rein Riisalu, Madis Ots ja ekraanil Kairi Kreek. Foto: Äripäev
Saates räägitakse ka avaliku sektori turundamise kanalitest, sõnumitest ning hoiakutest.
Loovagentuuri Salama juhi Madis Otsa sõnul võib avaliku sektori puhul kasu väljenduda ka rahas, kui rääkida annetuskampaaniatest, nagu erasektori kampaanias, kus müüakse konkreetset toodet. „Kui rääkida hoiakutest ja ideedest, siis tuleb erasektoriga vahe sisse. Avaliku sektori puhul tuleb meeles pidada, et järjepidevus on keeruliste teemade puhul väga tähtis,“ ütles Ots.
„Kui erasektor taotleb rahalist kasumist, siis meie jaoks on ekvivalent usaldus. Kui me oma tegudega oleme selle välja teeninud, siis ka tulemused tulevad paremini ning jõuame inimesteni,“ rääkis politsei- ja piirivalveameti kommunikatsioonispetsialist Kairi Kreek.
Saadet juhib Keit Ausner.
Kuidas käib turundus avalikus sektoris? Väheräägitud väljakutsed
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliimamuutuste tagajärjel kehtestatud rangemad regulatsioonid seavad ettevõtetele uusi ootusi ja kohustusi, suunates neid looma üha jätkusuutlikumaid ärimudeleid. SEB jätkusuutlikkuse juht Tatjana Vakulenko rõhutab, et pangad ei ole seejuures pelgalt finantseerijad, vaid ka olulised partnerid ja nõustajad, aidates ettevõtetel muuta rohepöördega seotud väljakutseid konkurentsieeliseks.