Saates "Eetris on turundusuudised" tuleb juttu avaliku sektori turundamisest ning sellest, kuidas mõõta avaliku sektori kampaaniaid. Selleks oleme saatesse kutsunud loovagentuuri Salama juhi Madis Otsa, TalTechi turunduse valdkonna lektori Rein Riisalu ning politsei- ja piirivalveameti kommunikatsioonispetsialisti Kairi Kreegi.
- Saatejuht Keit Ausner, Rein Riisalu, Madis Ots ja ekraanil Kairi Kreek. Foto: Äripäev
Saates räägitakse ka avaliku sektori turundamise kanalitest, sõnumitest ning hoiakutest.
Loovagentuuri Salama juhi Madis Otsa sõnul võib avaliku sektori puhul kasu väljenduda ka rahas, kui rääkida annetuskampaaniatest, nagu erasektori kampaanias, kus müüakse konkreetset toodet. „Kui rääkida hoiakutest ja ideedest, siis tuleb erasektoriga vahe sisse. Avaliku sektori puhul tuleb meeles pidada, et järjepidevus on keeruliste teemade puhul väga tähtis,“ ütles Ots.
„Kui erasektor taotleb rahalist kasumist, siis meie jaoks on ekvivalent usaldus. Kui me oma tegudega oleme selle välja teeninud, siis ka tulemused tulevad paremini ning jõuame inimesteni,“ rääkis politsei- ja piirivalveameti kommunikatsioonispetsialist Kairi Kreek.
Saadet juhib Keit Ausner.
Kuidas käib turundus avalikus sektoris? Väheräägitud väljakutsed
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.