Suurimad kalad kliendisuhtluses ja kuidas neid vältida
Pärast edukat "Nimed müügitahvlil" konverentsi ja väikest puhkust päikeselisel Sri Lankal on Dominate Salesi juht Silver Rooger ja müügitreener Andres Kiviselg tagasi stuudios, et arutleda värskelt kogetud olukordi müügist ja teenindusest.
Saates tuleb juttu ühest Sri Lanka restorani kogemusest, kuidas kliendile läheneti. Foto: Silver Rooger
Saates "Nimed müügitahvlil" tuleb juttu sellest, kuidas edukalt kliendile läheneda. Kuidas tunda ära, kas sinu lähenemine, pakkumine või closing on liiga agressiivne ning sa peaksid tuure maha võtma või just juurde lisama? Kust tekib see tunnetus ning kuidas seda paremaks saada?
Suurimad kalad kliendisuhtluses ja kuidas neid vältida?
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.