Käesoleval aastal vajab teedeehitus ja -hooldus maanteede korrastamiseks juurde vähemalt sada miljonit eurot, ütles taristuettevõtte Verston uus juht Tarvi Kliimask. Taristuehitus on kallis ja meie riigieelarvest ei piisa, selgitas ta.
- Verstoni tegevjuhina asus tööle teedevaldkonna kogenud tippjuht Tarvi Kliimask. Foto: Erakogu
Kliimask, kes võttis veebruaris firma igapäevase juhtimise üle Veiko Veskimäelt, riiki aga väga ei kritiseeri. Kuigi teedeehitus on alarahastatud ja raha tuleb juurde leida, et olukord liialt kriitiliseks ei läheks, on riik Kliimaski sõnul päris palju ära teinud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Žürii valis välja kolm Eesti tippjuhti, kelle seast selgub 19. mail Pärnu Juhtimiskonverentsil tänavune parim juht. Sel aastal on finaalis politsei- ja piirivalveameti juht Elmar Vaher, Selveri juht Kristi Lomp ja taristuettevõtte Verston juht Veiko Veskimäe. (21. märtsil otsustas žürii peatada Elmar Vaheri nominatsiooni parima juhi konkursil seoses kelmusekahtlustusega – toimetuse märkus)
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.