Kriis veel tunda ei anna: automüüjate käive ületas märgilise verstaposti
Mootorsõidukite müügikäive ületas esimeses kvartalis esmakordselt miljardi euro piiri, rääkis Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv. Kuigi kasvu tõi suuresti hinnatõus, näitab see, et inimeste ostujulgus pole selles sektoris oluliselt kahanenud.
Automüüjate tulemused kriisi ei näita. Foto: Liis Treimann
Advokaadibüroode nelja viimase kvartali koondkäive esimese kvartali seisuga aga hoopis kahanes, rääkis Kõiv Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Advokaatidele tuleb heitlikel aegadel tavaliselt hoopis tööd juurde, märkis ta. Seega näitab seegi sektor, et rasked ajad majanduses pole veel käes.
Kõige mõistlikum oleks kehtestada ühekordne automaks maaletoomisel nii uutele kui ka kasutatud sõidukitele, kuna eristuste tegemine jätaks võimalusi maksukohustusest kõrvale hiilimiseks, rääkis Amserv Grupi tegevjuht Rene Varek.
Sõnumid võiksid olla natukene selgemad, praegu räägitakse, et on vaja 120 miljonit koguda, siis räägitakse, et maks peaks vähendama autostumist, viskas Auto100 Škoda margi müügijuhi Gert Rohtla õhku murekoha.
Plaanitaval automaksul on mõte siis, kui anname arutelu käigus koalitsioonilepingusse kirjutatud lihtlausele sisu ega lähene teemale ühekülgselt, kirjutab Veho ASi tegevjuht ja juhatuse liige Keijo Kaasik.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.