Taristuehitajate kasum kukkus möödunud aastal 60 protsenti ja mitme ettevõtte juhid ütlesid, et plaanivad tegevuse lõpetamist, rääkis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Tee-ehituse hinnad võivad mõne aasta pärast kerkida, kuna turule jääb vähe tegijaid, ent nõudlus kuskile ei kao.
Foto: Andras Kralla
Taristuehitus sõltub siiski avalikust rahastamisest, praegune seis on nõrk ja ei ole näha, et see hakkaks tugevamaks muutuma, rääkis Kõiv Äripäeva raadios. Ta lisas, et samas püsib vajadus tänavaid ehitada ja remontida. Seega võime ühel ajal olla olukorras, kus teenusepakkujaid on vähe ja nemad saavad dikteerida hinna.
Kuigi transpordi valdkonna eesmärgid on kõik õiged ja head, pole loodetud tulemusi saavutatud ning raha nende plaanide ellu viimiseks ei paista kuskilt tulevat, kirjutab taristuehituse liidu tegevjuht Tarmo Trei.
Advokaadibüroode elu on hall ja inseneribüroode seis on pessimistlik, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv. Automüüjatel läheb samas väga hästi.
USA suurim investeerimispank Goldman Sachs ning Šveitsi suurim pank UBS tõstsid järjekordselt kulla hinna prognoose, sest keskpankade nõudlus saab olema oodatust veelgi suurem ning aina rohkem investoreid otsib kaitset majanduslanguse ja geopoliitiliste riskide eest.