Taristuehitajate kasum kukkus möödunud aastal 60 protsenti ja mitme ettevõtte juhid ütlesid, et plaanivad tegevuse lõpetamist, rääkis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
- Tee-ehituse hinnad võivad mõne aasta pärast kerkida, kuna turule jääb vähe tegijaid, ent nõudlus kuskile ei kao. Foto: Andras Kralla
Taristuehitus sõltub siiski avalikust rahastamisest, praegune seis on nõrk ja ei ole näha, et see hakkaks tugevamaks muutuma, rääkis Kõiv Äripäeva raadios. Ta lisas, et samas püsib vajadus tänavaid ehitada ja remontida. Seega võime ühel ajal olla olukorras, kus teenusepakkujaid on vähe ja nemad saavad dikteerida hinna.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi transpordi valdkonna eesmärgid on kõik õiged ja head, pole loodetud tulemusi saavutatud ning raha nende plaanide ellu viimiseks ei paista kuskilt tulevat, kirjutab taristuehituse liidu tegevjuht Tarmo Trei.
Advokaadibüroode elu on hall ja inseneribüroode seis on pessimistlik, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv. Automüüjatel läheb samas väga hästi.
Uusi pikaajalisi laene väljastati ettevõtetele teises kvartalis ligi kolmandiku võrra rohkem kui esimeses kvartalis.
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.