Elektriautode laadimisega seotud üldine teooria on, et 10–15 auto kohta on vaja ühte avalikku laadimisporti. Elektrum Eesti usub, et kõigepealt tulebki luua laadimistaristu, küll siis ka elektriautod järgi tulevad.
- Elektrum plaanib arendada Baltikumi suurima elektriautode laadimisvõrgu. Foto: Erakogu
Ennustuse kohaselt on kümnendi lõpuks Eestis 85 000 elektriautot, nii et tööpõld infrastruktuuri loomiseks on suur. 2023. aasta lõpuks arvatakse teedel sõitvat umbes 5500 elektriautot ning hetkeseisuga katavad avalikud pordid ka laadimisvajaduse.
Äripäeva raadio sisuturundussaates tutvustab Elektrum Eesti e-mobiilsuse tootearendusjuht Mario Einama ettevõtte plaane. Elektrumi ambitsioon on arendada Baltikumi suurim laadimisvõrk ja luua Eestis viie aasta jooksul 700 laadimiskohta.
Räägime saates sellest, millised on ettevõtte plaanid kinnisvaraarendajate ja -omanikega ning kas metsa sees, mere ääres ja järve kaldal on atraktiivne pakkuda oma pinda elektriautode laadimiseks. Toome ka välja põhjused, miks üldse elektriautot eelistada.
Lisaks kuuleme teenusepakkuja soovitusi kohalikele omavalitsustele ja riigile ning räägime, millist eksklusiivsust pakub Elektrum Drive telefoni-äpp.
Saatejuht on Tõnu Einasto.
Kümnendi lõpuks 85 000 elektriautot liiklusse: kõigepealt laadimistaristu, seejärel autod
Seotud lood
Elektri hind on närvilisem, kui on olnud kunagi varem, käärid madala ja kõrge turuhinna vahel on muutunud suuremaks. Kas üldse ja mida sellisel juhul tasub ette võtta, kuuleb Äripäeva raadio värskes sisuturundussaates.
Alates 2021. aasta juunist jõuavad turule Elektrumi elektriautode laadijad koos paigaldusteenuse võimalusega, rääkis "Sisuturundussaates" Elektrumi tootearendusjuht Mario Raestik.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.