Seekordses "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu e‑poe kliendi teekonnast ning selle erinevatest etappidest.

- WOW Digitali turundusstrateeg Anni Parksepp ja saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest. Foto: Äripäev
Kuuleme seda, kust üldse kliendi teekond algab ning kui palju peaks panustama sellele, et kliendid e‑poe üles leiaksid. Samuti räägitakse e‑poe reklaamimisest, kampaaniate kaudu klientide veebilehele toomisest ja ka analüüsimisest, kes ja kust e‑poodi saabusid.
WOW Digitali turundusstrateeg Anni Parksepp soovitab saates suurtel e‑poodidel rõhku panna enda brändile ning väikestel e‑poodidel keskenduda konkreetse toote väärtuse pakkumisele.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
E-poe klienditeekond: olulised nüansid, millega peab arvestama
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.