Uuenenud üleriigilise turismikorralduse järgi koondunud maakonnaülesed turismiorganisatsioonid toetavad ettevõtjaid nii arendus- kui ka turundusküsimustes, selgus saates „Turismitund“.
- Kuidas püüavad Kesk-Eestis tegutsevad turismiettevõtjad turistide tähelepanu, kuuleb saatest „Turismitund“. Foto: Panthermedia/Scanpix
Piesta-Kuusikaru talu perenaise Külli Elleri sõnul aitab uus korraldus ettevõtjal saada kvaliteetsemat nõustamist, informatsiooni turismitoetuste kohta ning turundusabi. Viimasest ongi väikeettevõtjatel tihti enim kasu, rääkis Eller.
Saates räägitakse sellest, kuidas on sihtkoha-arendusorganisatsioonid ehk DMOd turismiettevõtjatele kasu toonud.
Uurime, kuidas on mõne aasta eest riigi poolt ellu kutsutud turismiorganisatsioonide reformimise plaan reaalses elus tööle hakanud. Saatest saab teada, kuidas on sihtkoha-arendusorganisatsioon üles ehitatud Kesk-Eestis, miks seda vaja oli ja kuidas seda juhitakse. Samuti räägitakse, kuidas on turismitegevus teistes Eesti piirkondades korraldatud ning sellest, kui koostööaltid on turismiettevõtjad.
Külas on Kesk-Eesti DMO juht Johan-Kristjan Konovalov ja Piesta Kuusikaru talu perenaine ja MTÜ Soomaa Turism juhatuse liige Külli Eller. Saadet juhib Gregor Alaküla.
Kesk-Eesti turismiärid raalisid välja, kuidas rohkem tähelepanu saada
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.