Kuidas müüa, kui vastas on teadlikud kliendid ja konkurents on tihe?
Seekordses saates "Nimed müügitahvlil" jagavad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja projektijuht Priit Pähklamägi oma hiljutisi kogemusi teenuse müümisest, kui vastas on teadlikud kliendid ja valdkonnas on tihe konkurents.
Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja projektijuht Priit Pähklamägi. Foto: Äripäev
Millal avatud küsimustest enam ei piisa? Kuidas eristuda konkurendist, kui tooted on samaväärsed? Käsitletakse Gertner Inc kliendilojaalsuse üllatavaid uuringutulemusi. Tule ja kuula, kuidas tekivad lojaalsed kliendid ning mis paneb ostjat sinu kasuks otsustama. NB! See pole enam lihtsalt parima hinna-kvaliteedi suhtega toote müümine.
Kuidas müüa, kui vastas on teadlikud kliendid ja konkurents on tihe?
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.