Kuidas müüa, kui vastas on teadlikud kliendid ja konkurents on tihe?
Seekordses saates "Nimed müügitahvlil" jagavad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja projektijuht Priit Pähklamägi oma hiljutisi kogemusi teenuse müümisest, kui vastas on teadlikud kliendid ja valdkonnas on tihe konkurents.
Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja projektijuht Priit Pähklamägi. Foto: Äripäev
Millal avatud küsimustest enam ei piisa? Kuidas eristuda konkurendist, kui tooted on samaväärsed? Käsitletakse Gertner Inc kliendilojaalsuse üllatavaid uuringutulemusi. Tule ja kuula, kuidas tekivad lojaalsed kliendid ning mis paneb ostjat sinu kasuks otsustama. NB! See pole enam lihtsalt parima hinna-kvaliteedi suhtega toote müümine.
Kuidas müüa, kui vastas on teadlikud kliendid ja konkurents on tihe?
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.