• OMX Baltic−1,7%293,99
  • OMX Riga−0,11%863,99
  • OMX Tallinn−1,16%1 914,54
  • OMX Vilnius−1,71%1 130,65
  • S&P 5009,52%5 456,9
  • DOW 307,87%40 608,45
  • Nasdaq 12,16%17 124,97
  • FTSE 100−2,92%7 679,48
  • Nikkei 225−3,93%31 714,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,32
  • OMX Baltic−1,7%293,99
  • OMX Riga−0,11%863,99
  • OMX Tallinn−1,16%1 914,54
  • OMX Vilnius−1,71%1 130,65
  • S&P 5009,52%5 456,9
  • DOW 307,87%40 608,45
  • Nasdaq 12,16%17 124,97
  • FTSE 100−2,92%7 679,48
  • Nikkei 225−3,93%31 714,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,32
  • 07.03.24, 09:58

Teenusedisainer: sain Elisaga halvima ja parima kogemuse

Eesti ettevõtetes klienditeenindusega kokku puutunud teenusedisainer Kaarel Mikkin sai nii halvima kui ka parima kogemuse ühest ettevõttest, telekomifirmast Elisa.
Teenusedisainer: sain Elisaga halvima ja parima kogemuse
  • Foto: Liis Treimann
Mikkin rääkis Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis, et kui ta üritas saada Elisa kliendiks, sai ta väga meeldiva kogemuse, sest klienditeenindus oli väga empaatiline. Samas juba olemasoleva kliendina tundis Mikkin, et tal ei õnnestu kuidagi saada kontakti Elisa klienditoega ‒ abi ei tulnud vestlusrobotist, samuti ei olnud võimalik leida Elisaga kontakti telefoni või e-kirja teel.
Samas tunnistas Mikkin, et leidis murele siiski lahenduse. "Leidsin häki, kuidas saada nendega ühendust. Mulle helistati kohe," märkis ta.
Mikkin rääkis ka laiemalt, millised on lood teenuse disainiga Eesti kaubandusettevõtetes.
Kaarel Mikkinit intervjueeris Hando Sinisalu.
Teenusedisainer: sain Elisaga halvima ja parima kogemuse
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele