Eesti ettevõtetes klienditeenindusega kokku puutunud teenusedisainer Kaarel Mikkin sai nii halvima kui ka parima kogemuse ühest ettevõttest, telekomifirmast Elisa.
Mikkin rääkis Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis, et kui ta üritas saada Elisa kliendiks, sai ta väga meeldiva kogemuse, sest klienditeenindus oli väga empaatiline. Samas juba olemasoleva kliendina tundis Mikkin, et tal ei õnnestu kuidagi saada kontakti Elisa klienditoega ‒ abi ei tulnud vestlusrobotist, samuti ei olnud võimalik leida Elisaga kontakti telefoni või e-kirja teel.
Samas tunnistas Mikkin, et leidis murele siiski lahenduse. "Leidsin häki, kuidas saada nendega ühendust. Mulle helistati kohe," märkis ta.
Mikkin rääkis ka laiemalt, millised on lood teenuse disainiga Eesti kaubandusettevõtetes.
Kaarel Mikkinit intervjueeris Hando Sinisalu.
Teenusedisainer: sain Elisaga halvima ja parima kogemuse
Seotud lood
Kolmapäeva hilisõhtul oli Elisa võrgus tehnilise rikke tõttu häiritud mobiilse andmeside kasutamine, mis mõjutas ka osa klientide teleteenuse kasutust.
Traditsioonilised masin-tüüpi organisatsioonid ei suuda enam vastata kõigile katsumustele, mida pidevalt kaikaid kodarate vahele loopiv maailm pakub. Selleks, et mitte põruda, tuleb täita mõned eeldused, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.