Miks on nii, et osa meist (nii inimesed kui ettevõtted) suudab olenemata olukorrast pidevalt areneda, kuid suurem osa mitte? Kas üldse on mõistlik praegustes rasketes majandusoludes tegeleda arengu teemadega? Kuidas analüüsida enda või oma meeskonna hetkeseisu ja leida üles olulised arengukohad?

- Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener-konsultant Mardo Kase. Foto: Äripäev
Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener-konsultant Mardo Kase räägivad saates “Nimed müügitahvlil”, millised on peamised piiravad mõtteviisid, mis hoiavad meid autopiloodil ja välistavad uutesse kõrgustesse jõudmise.
Kuidas neid enda või oma meeskonna puhul tuvastada ja seejärel ümber kujundada? Toome enda ja klientide elust praktilisi näiteid, kuidas arenguga tegelemine on aidanud ellu viia suuri muutusi.
Saadet "Nimed müügitahvlil" juhivad Silver Rooger ja Mardo Kase.
Arengut piiravad mõtteviisid ja kuidas neid ületades paremate tulemusteni jõuda
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.