Miks on nii, et osa meist (nii inimesed kui ettevõtted) suudab olenemata olukorrast pidevalt areneda, kuid suurem osa mitte? Kas üldse on mõistlik praegustes rasketes majandusoludes tegeleda arengu teemadega? Kuidas analüüsida enda või oma meeskonna hetkeseisu ja leida üles olulised arengukohad?
- Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener-konsultant Mardo Kase. Foto: Äripäev
Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener-konsultant Mardo Kase räägivad saates “Nimed müügitahvlil”, millised on peamised piiravad mõtteviisid, mis hoiavad meid autopiloodil ja välistavad uutesse kõrgustesse jõudmise.
Kuidas neid enda või oma meeskonna puhul tuvastada ja seejärel ümber kujundada? Toome enda ja klientide elust praktilisi näiteid, kuidas arenguga tegelemine on aidanud ellu viia suuri muutusi.
Saadet "Nimed müügitahvlil" juhivad Silver Rooger ja Mardo Kase.
Arengut piiravad mõtteviisid ja kuidas neid ületades paremate tulemusteni jõuda
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.