Üha suurem osa Eesti ettevõtteid ostab IT-teenuseid oma partnerfirmadelt. Millal seda võimalust kasutada ja kuidas partnerit valida?
- CGI Eesti ärilahenduste divisjoni juht Martin Hunt. Foto: CGI
CGI Eesti ärilahenduste divisjoni juht Martin Hunt selgitab saates, mis teenuseid tasub sisse osta ja mida pigem ise teha, õpetab valima IT-partnerit, kirjeldab Eesti turul pakutavaid teenuseid, nendega seotud peamisi väljakutseid ja perspektiive.
Samuti tulevad jutuks vastutuse delegeerimine organisatsioonist välja, tehisintellekti mõju ning ka küberturbe küsimused.
Martin Hunt kinnitas, et IT-teenuste sisseost on üha tugevamalt põimunud ettevõtete põhitegevusse. Paljud organisatsioonid piirduvad sisemiselt IT-juhtimise funktsiooniga ning ostavad teenused partneritelt sisse, lisas ta.
“Põhjus peitub paljuski selles, et ka IT-osakondade jaoks on teemade spekter läinud nii laiaks ja suureks, et tarvilikku ja terviklikku kompetentsi majja sisse kasvatada on äärmiselt keeruline ja kulukas,” selgitas Hunt saates.
Saatejuht on Indrek Kald.
Millist väärtust loob ettevõtetele IT-partneri kaasamine?
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.