Kui otsida rahvusvahelisel turul ettevõtte jaoks kõige soodsamat klienditeenindajat, siis tasub vaadata kaugele ida poole, ütles Läti tehnoloogiaettevõtte Printify klienditoe juht Valeria Kast.
- Printify veebikeskkond Foto: Printify
Printifys ligi 300-liikmelist meeskonda juhtiv Kast ütles, et ainult hinda arvestades on kõige soodsam klienditeenindaja võimalik leida Indiast. Samas kui tahta soodsat hinda ja paremat kvaliteeti, siis tasub vaadata üht teist riiki.
Lisaks rääkis Kast lähemalt, milliseid omadusi vajab hea klienditeenindaja.
Valeria Kasti intervjueeris Hando Sinisalu.
Ekspert avaldas, kust saab kõige soodsama klienditeenindaja
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Riias asuv tellimustrükiteenuste pakkuja Printify kaasas A-seeria investeerimisvoorus 50 miljonit dollarit ehk 45,2 miljonit eurot. Voorus osales üle 40 investori Baltimaadest Silicon Valleyni, sealhulgas H&M Group, Virgin Group, aga ka näiteks Taavet Hinrikus ja Change Ventures, kirjutas idufirmadele keskenduv foundME.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.